Samstag, 9. Juli 2016

GURME OLDUM :) NOHUT DÜRÜMÜ


Blogumda Gurmeligede baslayayim dedim :) Bundan sonra tattigim ve cok hosuma yada hosuma gitmeyen tavsiye yemekleride paylasmak istiyorum. Güzel bir fikir gibime geldi :)

ilk olarak Gaziantep´in meshur Nohut Dürüm den baslayayim...

Gecen yaz gidip gercekten cok meshur olan Dürümcü Recep Ustanin yerinden yemistim. Esim Gaziantepli oldugu icin cok seviyor. Ben ilk defa tattim. Dogrusunu söylemek gerekirse bana cok ayri cok muhtesem bir lezzet gelmedi...

Gaziantep´e yolunuz düserse yemek isterseniz Dürümcü Recep Ustanin yerini bulun :)




Sevgiyle Kalin...



1 Kommentar:

  1. ben denemedim ama görüntü ço güzel canım.insallah denemek kısmet olur.afiyet bal olsun.sevgiler.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...