31 Aralık 2013 Salı

DIY - KENDiN YAP - ViNTAGE TADINDA ÖRGÜ CERCEVE SÜSLEME :)



Daha önceleri aklimdaydi böyle bir sey calismak ama bir türlü kismet olmamisti. Ilk denemem olarak bence gayet basarili oldum :)  Yalniz kücük  bir püf noktasi bence cerceveyle ipin rengi ayni olmali cünkü kenarlardan acilabiliyor. Sizde kullanmadiginiz cervelerle harikalar yaratabilirsiniz :).  Özellikle bir arkadasiniza veya cok sevdiginiz bir kisiye harika bir hediye olabilir öyle degilmi :). Cok degisik modellerde yapilabilir...

Fotograflarla anlatmaya calistim, fotograflar instagram ´dan. Instagramda birazcik daha aktiv bir haldeyim, beklerim  @nesliname olarak aratip bulabilirsiniz :)










8 yorum:

  1. CANIM BENCE ÇOK HOŞ OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK :) BU ŞEKİLDE ÇALIŞMALARA BEN BAYILIYORUM...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Yine süper yine çooook güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa bayildiiiiim:)) orguyu bilseydim keskeee

    YanıtlaSil
  4. denenecekler listemde ;)

    YanıtlaSil
  5. eline saglk cok hos olmus güzel fikir

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş. örgü yapabilsem mutlaka denerdim :) fuşya renkli duvarına da çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş elinize sağlık ama ilk aşamayı nasıl yaptığınızı anlayamadım pek fazla örgü bilgim olmadığı için ama yapmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş elinize sağlık ama örgüden anlamadığım için ilk aşamayı nasıl yaptığınızı anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...