9 Mart 2012 Cuma

SABLONUMDA DEGiSiKLiK YAPTIM :) SiZCE NASIL OLMUS ?






Merhaba Sevgili Blogger ´lar :)

Sablonumda degisiklik yapmak istedim ve yaptimda :))) Ama sizinde fikirlerinizi ögrenmek istiyorum tabi, beni kirmaz yaptigim sablon üzerindeki degisiklik hakkinda yorumlarinizi yaparsaniz beni cok mutlu etmis olursunuz.

Ama ögrenmek istedigim ayrica bir konu var, cünkü biraz takintiliyim :) Bazi bilgisayarlarda Sablon genisliginden dolayi Blogun altinda saga sola kaydirma cubugu cikiyor, sablon genisligi 1200 pixel oldu simdi. Siz Bloguma tikladiginizda saga sola kaydirma cubugu cikiyormu yoksa tam blog genisligindemi gözüküyor. Cünkü altta cikan kaydirma cubugunu hic sevmiyorum, bir arkadasimda hep öyle oluyor o yüzden güzel gözükmüyor o yüzden bilmek istedim :) 

Yorumlariniz icin simdiden herkese tesekkürler...


Bir dahaki yayinlarimda görüsmek üzere hoscakalin efendim :)


Sevgiyle Kalin :)

75 yorum:

  1. ilahii canımm yaa:)))
    başlığı ne okudum biliyormusunn?
    SALONUMDA DEĞİŞİKLİK YAPTIMMM!!
    başladım alt yazıyı okumaya:))dankk etti tabiiki:))
    canımcım,sağa sola kaydıırma çubuğu çook uzunca olmuş hemde..
    bi kontrol ettir başkalarına da bakalım..
    kolay gele tatlımm..
    sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) herkes öyle okumus hehehe :) sevmiyorum su cubugu ya ama düzelttim insallah simdi halolmustur :) Cok tesekkür ederim canim güzel yorumun icin :)

      Sil
  2. Çok hoş canım,güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş bence bir de tam ekranda kaydırmaya gerek kalmıyor :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim ya iste o yüzden soruyorum sevmiyorum gerek kalmasin istiyorum o kaydirma cubugundan :)

      Sil
  4. cnm bendede çıkıyor alt çubuk :)

    YanıtlaSil
  5. cnm bendede çıkıyor alt cubuk :)

    YanıtlaSil
  6. Sade ve şık olmuş.
    Kaydırma çubuğu çıkmıyor.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. kaydırma bendede var canım.ama çok sade ve şık olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevmiyorum su kaydirma seysini ne yapsamki bilmiyorum :)

      Sil
  8. altta çubuk çıkmıyor rahat olun ;)

    YanıtlaSil
  9. bende salonumda diye okudum
    ee hani fotoları diyordumki jeton düştü:D
    bence de güzel olmuş sade ve şık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe :) bir ara salonumdaki degisikligide göstereyim bari :)

      Sil
  10. Merhabalar..Bir tutam kekik bende senin gibi okudum iyimi!Facebookta okumamış olsam salonumda değişiklik diye okumaya devam edicem.:)Facebook'tada belirttiğim gibi sevgili Nesliname ,çok şık ve zarif olmuş..Gözü yormuyor,insanın içine ferahlık katıyor..Alt kaydırma çubuğu çıkmıyor bende canım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim bu tatli ve güzel yorumun icin kaydirma cubugu cikmamasi güzel yani :)

      Sil
  11. bencede göz yormayan sade ve güzel

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazım hataları vardı yazdım tekrar ama olmamış. Tekrar yazayım bari
      Ben çok sade buldum şablonunu biraz aha süs veya renk koyabilirsin. Kaydırma çubuğu çıkıyor ama ekranda görünmesi gerekenler görünüyor.
      sen yine değiştirirsin nasılsa şablonunu :) sevgiyle kal.

      Sil
  13. ben netbooktan görüntülediğim için şu an ekran genişliğim 1000 px,çubuk çıkıyor yani haliyle :)
    eski şablonda beyazdı sanırım..en belirgin değişiklik headerın olmuş,menekşeler de iyiydi :))
    bu daha sade olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim. Aslini istersen öbürsükünden SIKILMISTIM BiRAZ :)

      Sil
  14. Neslicim bende cok begendim blogunun yenı sablonunu bende cubuk cıkmıyor tam ayarında yani :))) o cubuk bence seyle ilgili herkesin kullandıgı pc ile ilgili sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim olabilir keske herkesin pc sinin tam ekrani olsa :)

      Sil
  15. cok hos olmus canim benim;
    ama en azindan headerdeki kelebek renkli olsa nasil olurdu ?
    yoksa sade olmasi cok sik olmus ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim canim renkliden biraz SIKILDIM dogrusu :)

      Sil
  16. ben de sadelikten yanayım ama bu çok fazla sade olmuş nesliş bence biraz süs eklesen fena olmaz. Ben kendime beceremiyorum bu tür şeyleri. Evet ekranımda altta çubuk çıkıyor.
    (üstteki yorumumda yazım hataları vardı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm anliyorum insallah bir ara öyle bir headar yapcam su bilgisayrimdaki sorun cözülsün :) tesekkür ederim yorumun icin

      Sil
  17. bilmem sence nasıl olmuş? :)))) güzel güzel, kaydırma olayını da halletmişsin, hayırlı olsun canım :)

    YanıtlaSil
  18. çok güzel canımcım ama bir iki yemek veya çanak çömlek resmi fena olmazdı gibi geliyor bana
    benim pc de güzel görünüyor taşma yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm anliyorum bir ara yaparim insallah öyle bisiler biraz bununla gecineyimde :)

      Sil
  19. Blogunun bu halıde çok güzel olmuş,ılk okurken bende diyer arkadaşlar gıbı ' salonumda ' diye okudum sonra analdım :) bende kaydırma çubuğu çıkmıyor gayet rahat bır şekilde minik kuşunla birlikte gezındım bogunu.sevgıler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi :) tesekkür ederim canim ne güzel kusum sana eslik etmis :)

      Sil
  20. Canım çok güzel ve sade olmuş,bu arada kalp kalbe karşıymış bende bloğumda değişiklik yapıyorum.

    Çubuk olayına gelince bazı bilgisayarlarda çıkmamasının sebebi ekran genişliğinin daha fazla olması,bende çubuk olayını sevmiyordum ama azıcıktan birşey olmaz sen çok az küçültürsen,tamamdır...

    Bu arada bende senin gibi şablon oluştururken başlık yazıları bir satırda çıksın diye öyle bir genişletmişim ki,sorma. :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hihi aslinda herkesin tam ekranli bir laptopu olsa ne güzel olur demi :)

      Sil
  21. güzel olmuş beğendim:)
    dediğin gibi alt çubuk da yok :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. ooo guzel olmuus. Sade ve hos. Arada degisiklik iyi oluyor degil mi? :)

    YanıtlaSil
  23. çok hoş olmuş canımmm bence böyle kalmalı :) ama aşağıda o kaydırma şeysi mevcut haberin olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy gicik sey sevmiyorum o kaydirma seysini :) gicik gicik gicik napsamki :)

      Sil
  24. Hayırlı uğurlu olsun bahar kapıdayken değişiklik iyidir :)
    Güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  25. Güzel olmus canim ama dedigin gibi asyada kaydirma cubugu cikiyor sag sola :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, bilmiyorumki nasil halletsem o sag sol cubugunu :)

      Sil
  26. blogun cok hos olmus:)
    izlemeye aldim banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  27. izliyordum zaten, yeni hainide beğendim sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. headerini sevmedim canim ama sablonun guzel. kaydirma çubugu bendede çikiyor :)

    YanıtlaSil
  29. Algıda seçicilik işte! Biz hanımlar birbirlerimizin salonlarını merak ettiğimiz için ben de arkadaşlar gibi "Salonumda..." diye okudum önce :)
    Çok güzel olmuş bu arada, beğendim...
    Kaydırma çubuğu çıkmıyor, gayet güzel görünüyor...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. çok kullanışlı olmuş bu arada ben de salonumda değişiklik yaptım diye okudum :Pp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha herkes öyle okuyo :) sanada cok tesekür ederim canim yorumum icin

      Sil
    2. Haha herkes öyle okuyo :) sanada cok tesekür ederim canim yorumum icin

      Sil
  31. Gayet guzel olmuş bebisim elie saglık.bende bu gun değiştirdim;)

    YanıtlaSil
  32. Bence çok iyi olmuş..
    Eskisini bilmiyorum ama ferah güzle bu
    Keşke bende değiştirsem darallar geldi bana 2 yıldır aynı tema :/

    YanıtlaSil
  33. Sade ve güzel.Hayırlı olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  34. Bende salonumda diye okudum hatta resim koymamış ne anlayacağız ki falan diye düşünürken alt satıra geçince jeton düştü:)Şablon güzel ama genişlik ayarını değiştir istersen bende de alt kaydırma çubuğu çıkıyor bunu sen sormadan söylemek istemiştim ama farkında olduğunu düşünerek vazgeçtim.Bilgisayarlarda farklılık gösterebileceğini düşünemedim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihi :) herkeste öyle okumus ama :) canim o kaydirma cubugunu bende sevmiyorum bir ara ugrasicam :)

      Sil
  35. ayyyy birincisin bende ilk öyle okumuştum biliyor musun çaktırmadım ama ;)))

    YanıtlaSil
  36. sade ve güzel olmuş bence. beyaz rengi sevmişimdir her zaman. her resmi daha bir güzel gösteriyor gibi gelir bana. kaydırma yok bende de. tam ekran olunca. sen yine de yeni headerlar dene bence belki daha iyilerini bulursun. sevgiler selamlar...
    düşündüm de bir kadın blogger olunca belki biraz daha renkli olabilir. yani ufak dokunuşlarla :)

    YanıtlaSil
  37. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim'' daha önceki şablonunuzu bilmiyorum ama güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  38. Merhaba Bende Blogger Annesiyim beklerim :)
    http://toyuncaks.blogspot.com

    YanıtlaSil
  39. Çok beğendim güle güle kullanın,evet bende çubuk görünüyor genişlik ayarı biraz daha küçültülebilir.

    YanıtlaSil
  40. Kaydırma çubuğu ben de çıkmadı canım ve sade görüntüyü çok sevdim. Ben hiç anlamıyorum blogumun görünümü kaldı öyle :(

    YanıtlaSil
  41. Bende bulaştım bu şablon işine sonra içinden çıkamayıp eski halime döndüm.
    Seninki sade ve hoş olmuş.Bir de bende mimin var cevaplamak istersen.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...