Samstag, 4. Februar 2012

HEADER TASARIMLARIM 4

Tekrar Merhaba Sevgili Bloggerlar :)

Header Tasarimlarima devam ediyorum, bugünlerde dedigim gibi bu aralar biraz yogunum istedigim gibi header yapamiyorum aslinda biraz üsengec davraniyorum sanirim :)

Dahada güzel seyler yapmaya calisicam insallah. Umarim begenirsiniz. Arkadaslar bir cok mail aliyorum acaba kullanabilirmiyim diye. Arkadaslar zaten sürekli olarak belirtiyorum, istediginizi indirip istediginiz gibi blogunuzda kullanabilirsiniz.

Eger kullanmak isterseniz tasarimin üzerine tiklayip orjinal büyüklükte indirebilirsiniz.
Header Genislik 1200 pixel - Yükseklik 350 pixel.
Eger blogunuzun genislik ayari 1200 pixel degilse eklerken sigacagi sekilde kutucugunu isaretlemeniz gerek. Blog genislik ayariniz 1200 pixel genisliginden fazlaysa isaretlemenize gerek yok.




Orjinal büyüklükte ve daha net görmek icin lütfen tasarimin üzerine tiklayin.




♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥





 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥






♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 






Eger bana sormak istedikleriniz varsa   neslinameblogspot@gmail.com   mail adresimden sorabilirsiniz.

Güzel Hafta Sonlari Diliyorum Herkese :)


Sevgiyle Kalin :) 


Kommentare:

  1. hepside cok guzel olmus:)
    eringecliginde boyle seyler yapiyorsn, kim bilir eringec olmasan neler cikar ortaya :D
    sevgiler canim

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Cok tesekkürler bu tatli yorumun icin canim :)))

      Löschen
  2. ayyy çok şekerrr birini aldım ama bakalım lazım olabilir^^

    AntwortenLöschen
  3. Evet çok güzeller. En çok altıncıyı beğendim :)

    AntwortenLöschen
  4. hepsi çok hoş,ben de en çok 1.yi beğendi,m

    AntwortenLöschen
  5. HEPSİ COK GUZEL AMA BEN KALĞLİ OLANA AŞIK OLDUMM..;)

    AntwortenLöschen
  6. çok güzel.Bende yapmaya çalışacağım inşallah becerebilirim.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bence kolay canim becerirsin. Ama sormak istedigin her hangi bir sey olursa sorabilirsin.

      Löschen
  7. Kalpcikli olan çok şekermiş :)) O yüzdeeeen, aldım hemen onu :) Çok tişikkür ederimm.. Diğerleri de sevimli, özellikle dondurma külahı olan :) Ellerine sağlık güzel insan.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ben tesekkür ederim canim o senin güzelligin :)

      Löschen
  8. Yine harika tasarımlar yapmışsın canım. Ellerine sağlık.

    AntwortenLöschen
  9. Çok beğendim ve hemen bitanesini bloğuma yerleştirdim.Ellerine yüreğine sağlık Ne zamandır arıyordum aslında birde nasıl yapıldığını bilmediğim için kıytırık bir resimle idare ediyordum.Tekrar teşekkürler

    AntwortenLöschen
  10. Güle güle kullan canim ne zaman istersen buradan header alabilirsin sürekli degis :)

    AntwortenLöschen
  11. Nesliname burda tam benlik şeyler varmış çok sevindim, çünkü yeniyim ve header yapmayı bilmiyorum:D bakalım birtanesini izninle deneyeceğim,yerleştirebilirim umarım,emeğine sağlık hepsi harika!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Canim güle güle kullan bir sorun olursa cekinmeden sorabilirsin.

      Löschen
  12. kuşlar ve dondurma benim favorilerim. ama ben blogumdakini değiştiremem çünkü bana çok uyuyor :) ve hediye olarak yapıldı. başka biryerlerde kullanılabilir mi ki bunlar

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Canim header blog basligi iste bilmiyorum baska nerde kullanilir banner olarak kullanilir belki yada baska bir blogta bilmiyorum bende :) istenilen yerde kullanilir tabi uygun olarak.

      Löschen
  13. Merhaba, seni blogumda görünce koşturup seni ziyarete geldim. Ne hoş tasarımlar bunlar fikrine, eline sağlık, seni izliyor olacagım, sevgiler...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tesekkür ederim canim ne kadar iyi yapmissin bloguma gelmekle cok sevindim her zaman beklerim canim. Bende seni izliyorum :))))

      Löschen
  14. çooook güzeller en üstteki kuşlu olanı kaptım haberin olsun eline saglık güzel yorumun içinde ayrıca teşekkürler

    AntwortenLöschen
  15. tasarımlar çok güzel ellerine sağlık, güzel bir hobi gerçekten. blogunun içeriğini de beğendim takipteyim :))))

    AntwortenLöschen
  16. ben sondaki dondurmalıyı yerleştirdim ama blog başlığı yazısını bir türlü çerçeve içine denk getiremedim ona müdahale edemez miyim:)

    AntwortenLöschen
  17. 3.yü alıyorumm?? :D Çok güzelleer :D

    AntwortenLöschen
  18. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM
    ÇOOOOK GÜÜÜÜZELLER
    :)
    BANA DA BEKLERİM

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bende canim bende memnun oldum gelirim tabi :)

      Löschen
  19. sen nerde oturuyorsun ev hanımısın sanırım bi kaç soru sorucam ama blogla ilgili başka bir mail adresn varmı

    AntwortenLöschen
  20. teşekkürler ellerine sağlık nasıl makbule geçti anlatamam...:))

    AntwortenLöschen
  21. Ellerine sağlık çok güzeller :) Çerçeveli olanı da çok çok beğendim :) Akşama eşim geldiğinde yüklemek istiyorum henüz çok çözemedim kumanda panelini :) Blogunu çok beğendim.Uçan twit kuşu da çok hoş :)Görüşmek üzre hoşçakal :)

    AntwortenLöschen
  22. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  23. canım yaa ben bunları görünce sana gönderemedigim scraplar geldi aklıma göndericektim 100 mb geldiler nasıl gönderecegimi düşünürken araya baya zaman girdi :( mail 25 mb den fazla almıyor sanırıyorum linke yüklesem sen alabilirmisin ?

    AntwortenLöschen
  24. Headerlar harika olmuş...Eline sağlık...

    Sevgiler

    AntwortenLöschen
  25. tatlım izninle kullanıcam 1 tanesini.ellerine sağlıkkk =)

    AntwortenLöschen
  26. Bir tanesini aldım müsaade edersen kullandım bile olmaz dersen kaldırırım :)

    AntwortenLöschen
  27. Bugün aklıma geldi, kalpcikli olanı bloguma koydum hihihh :) Tekrardan çok tişikkür ederim.

    AntwortenLöschen
  28. cok güzeller hepside,isterdim birini alip kullanmak ama malesef bir türlü beceremiyorum,cok begendigim sablonlar var indirp yükleyemiyorum ,yardimci olursaniz cok sevinirim.

    AntwortenLöschen
  29. Elinize sağlık.Hepsi çok güzel olmuş.Ben de böyle pastel tonları çok seviyorum.

    AntwortenLöschen
  30. 7.yi kaptım nesli, ellerine sağlık :)
    becerebil mişmiyim bakar mısın :)

    AntwortenLöschen
  31. 16 nolu aldım kullandım . Elinize sağlık hepsi ayrı güzel ... lokum pilavına da bekleriz ;)

    AntwortenLöschen
  32. Canıımm ellerine sağlık ne çok yaradı işime hakkını helal et :*

    AntwortenLöschen
  33. Nasil yaptiginizdan kisaca bahsederseniz cok sevinirim.hangi programi kullandiniz?cok guzel olmus gercekten

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...