5 Mart 2012 Pazartesi

ANKETiMDE SON DURUMA BiR BAKALIM iSTERSENiZ HEHEHE :)


Merhaba Bloggicanlar :)


Efendim söyle Anketime bir göz atmak istiyorum :) Bakalim Anketimde son durum ne ? :) Sagolsun 71 ziyaretci oy kullanmis :)

Sizlere söyle bir Anket sorusu sormusum :) 



 

ANKETiME KATILIRMISIN ??? BLOGUMA UGRAYAN HER ZiYARETCi iZLEYiCiM OLSA, ACABA NE KADAR iZLEYiCiYE ULASIRIM :))) ???

 

  Hemen izlemeye aliyorum seni merakin gitsin :) 

32 ziyaretci beni kirmamis Anketime katilmis kendilerine cok tesekkür ederim sagolsunlar varolsunlar :)


  Blogunu begenmedim izleyicin falan olamam :)

Hic bir ziyaretcim buraya oy kullanmamis, demekki blogum begeniliyor, buda güzel :) Kendilerine tesekkür ediyorum :)


Izleyicin olmak zorunda degilim :)

2 izleyici beni sevmiyor :)

 

  Izleyicinim zaten :)

 33 izleyicimde beni kirmamis oy kullanmis, kendilerine ayrica tesekkür ediyorum :)


Blogum yokki izleyeyim :)

4 izleyicimizinde blogu yokmus :) olsaydi izleyecekmis ama :)

 

 

Beni kirmayip Anketime katilan herkese tekrar tesekkür etmek istiyorum efem :)


Bir dahaki yayinimizda görüsmek üzereee :)


Sevgiyle Kalin :)

11 yorum:

  1. canım seni çok beğeniyorum ve seve seve izleyicinim:)))

    YanıtlaSil
  2. Canim cok tatlisin tesekkür ederim mucukkk :)

    YanıtlaSil
  3. Bende katilmistim zaten ama hangisine ooy verdim soylememkiii :)

    YanıtlaSil
  4. seni seven kardeşin muck canım :)

    YanıtlaSil
  5. ben izleyicinim zaten..
    acılı günümde yanımda olduğun için çok teşekkür ederim sevgilerimle seval

    YanıtlaSil
  6. Hemen izlemeye aliyorum seni merakin gitsin :) didim bende :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...