25 Mart 2012 Pazar

GELiN AYSE´DEN :)



Merhaba Bloggercanlar :)

Blogumla son bir aydir hic ilgilenemedim, biraz rahatsizladim griple basladi arkasindan bogaz agrisi daha sonrada öksürük, sanirim hastaligi iyi kapmisimki üzerimden gitmek bilmiyor. Cok Sükür bu aralar biraz daha iyiyim. Insanin sagligi olmayinca hic bir seyin tadi olmuyor gercekten. Allah en basta saglik versin Rabbim, her seyin basi saglik.

Beni merak edip soran arkadaslarima cok tesekkür ediyorum burdanda bir kere daha yine.

Efendim gelelim esas konumuza :) basliktan belki bisi anlamadiniz, hemen anlatayim. Bundan bir ay kadar önce GELiN AYSE´NiN düzenlemis oldugu bir cekilise katilmistim. Blog hayatimda ilk defa bir cekilise katildim onuda kazandim :) aslinda o kadar sansli degilim genelde ama sans sanirim bu kez benden yanaymis :)

Paket elime üc gün önce ulasti, o kadar güzel hediyelerle karsilastimki yada bir cok hediyeyle diyeyim daha dogru olur heralde :) Aysecimmmm coookk tesekkür ederim burdanda sana yine :) Beni cok mutlu ettin canim sagol :)

Hemen sözü daha fazla uzatmadan dilerseniz Aysecigin güzel hediyeleri neymis fotograflarla bakalim  kendilerine :)


Böyle cok tatli bir pakette geldi :)




Hemen icini dökelim :) bakalim neler göndermis Gelin Aysecik :)




Sanirim bunlar insallah kücük prensesime göndermis Ayse Teyzesi :)





Aslinda bu kutuyu ilk görünce icinin tika basa dolu oldugunu hic düsünmemistim hihihi :)





Buda paketin icinden cikan diger güzel hediyeler :)





Bunlarda iki tane kuzucuk :) cok tatlilar amaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))




Ve burdada Ayseden cok güzel bir yazi var :)))




Aysecim daha baska bisi yokmuydu  hediye olarak :))) Ayse neden bu kadar zahmet ettin canim yaaa :) Canim insallah sende bebisini saglikla kucagina alirsin canim, Allah bütün Anne olmak isteyenlere bu mutlulugu yasatsin Rabbim...

Iste böyle Ayse bana bir paket dolusu hediye göndermis :) Yayinima burada son verirken, diger bir yayinda görüsmek üzere diyorum ve size güzel günler diliyorum :)


Sevgiyle Kalin :)




25 yorum:

  1. Geçmiş olsun..Güle güle kullansın prensesin:)Hepsi birbirinden güzel..Hayırlı olsun:)Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. ayyyyyy allahım en güzl hediyeler bunlar bence çok tatlı o kutuyada bayıldım çok güzel yapılmış özenle güle güle kullan canm

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun öncelikle.. Hediyelerine bayıldım, ne güzel pembiş pembiş :)) Minik prensesinle mutlu mutlu kullanırsınız inşallah..

    YanıtlaSil
  4. hediyelerini güle güle kullan Neslihancım, çok güzeller..

    YanıtlaSil
  5. CANIM EN BASTA COK GECMIS OLSUN.
    HEDIYELERIN COK GÜZELLLLL GÜLE GÜLE SAĞLIKLI GUNLERINDE KULLANMAN DİLEĞİYLE.ÖPERİM ÇOK DUA İLE.

    YanıtlaSil
  6. Hediyelerin çok cici canımmm;)
    Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  7. hepsi harika canım ayşecim çok cici şeyler seçmiş , ama çoğu bebeğinin kısmeti sanırım :)) güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim aysecik kendi gibi güzel hediyeler secmis tesekür ederim :)

      Sil
  8. Canım öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin dahada iyi ol inşallah...
    Hediyelerde harika iyi günlerde kullanman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  9. canım benim önclikle çok geçmiş olsun biz blogca hasta olduk galibe önce ben sonra fatma sonra sen hepimize şifa inşlh hediyelere gelince hepsi birbirinden güzel canım güle güle kullan bebişinede hayırlısıyla kavuşursun inşlh çok öptm

    YanıtlaSil
  10. Cıvıl cıvıl bayıldım hediyelere.İyi günlerde kullan canım.
    Ayrıca geçmiş olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. Canım geçmiş olsun
    Hediyelerinin hepsi çok güzel
    Böyle minik minik hediyeler almak insanı çok mutlu ediyor değil mi
    Hepsini güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. Canım çok geçmiş olsun, dikkat et kendine. Hediyelerin de ne güzelmiş öyle :)

    YanıtlaSil
  13. nasil guzel, nasil enerjik hediyeler. gule gule kullan. http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...