18 Şubat 2013 Pazartesi

ÖNERDiGiNiZ OKUNMAYI BEKLEYEN YENi KiTAPLARIM GELDi :)






Yanilmiyorsam bundan iki ay kadar instagramda sizlerden kitap önerileri istemistim. Bana en cok  Kücük Mucizeler Dükkani önerisi geldi. Aslinda cok daha önceden cok rastliyordum bu kitaba gerek bloglarda gerekse instagramda. Bende okumak istedigim icin cok önerilerinizi dikkate alarak kitaplar sparis verdim TÜRK KiTAP EVi sitesinden.

Ahmet Günbay Yildiz kitaplarini Türk Kitap Evinden sparis vermedim yalniz onlar bana esimin hediyesi. Hemen hemen Ahmet Günbay Yildiz kitaplarinin hepsini okumusumdur. Eger yazarin kitaplarini merak edip okumak isterseniz ilk size önerecegim kitap kesinlikle Yanik Bugdaylar romani...

Neyse fotograftada gördügünüz üzere kitap sparislerim söyleydi.


Kücük Mucizeler Dükkani 
Yazar: Debbie Macomber

Nar Agaci
Yazar: Nazan Bekiroglu

Yüz Yillik Yalnizlik
Yazar: Gabriel Garcia Marquez

Kayip Sabahlar
Oradada Yildizlar Kayar mi ?
Kiralik Hayeller
Yazar: Ahmet Günbay Yildiz


Okudugum bütün kitaplari teker teker sizlere özetlemeyi düsünüyorum, belki icerigini merak eder okumak istersiniz...

Hemen sunuda belirtmek isterimki BiN MUHTESEM GÜNES adli romani okurken ne kadar sinir olduysamda bitirdim nihayet :))) insallah diger postumun konusu okudugum kitap özeti olacak :)

Simdilik bu kadar zamaninizi ayirip okudugunuz icin sagolun :)


Sevgiyle Kalin

35 yorum:

  1. hangisinden başladın merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim tesekkür ederim güzel yorumun icin. YÜZYILLIK YALNIZLIKTAN basladim canim bana cok ilginc geldi gercektende ilginc bir kitap

      Sil
  2. Hepsi de çok güzel bence gözlerini kapat ve bir seçim yap:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekür ederim canim öyle yaptim zaten :))) Yüzyillik Yalnizlik geldi :)

      Sil
  3. Benimde sepetimde bir sürü kitap alınmayı bekliyor, ama evde okunmayı bekleyen kitaplar bitmeden almamak için kendimi tutuyorum :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim tesekkür ederim güzel yorumun icin. Evet ya vallaha aslinda bendede var daha önceden bir cok kitap okunmamis ama kitap almakta hosuma gidiyor:)

      Sil
  4. Ahmet Günbay Yıldız sevdiğim bir yazardır.Özellikle ''Sitem'' adlı kitabını çok severim ,iki kere okudum.Küçük Mucizeler kitabınıda çok görüyorum bloglarda.Mutlaka alıcam bende.İyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkür ederim güzel yorumun icin. Bende cok rastliyordum cok merak ettim bir cok kiside önerdi bana bende aldim okuycam insallah.

      Sil
  5. kayıp sabahlar ve kıralık hayalerı okudum çok güzeller. akıcıığı Ahmet Gunbay ın klasik akıcılığından:)
    Nar ağacı ve Küçük Mucizeleri bende okumayı çok istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkür ederim güzel yorumun icin. Ahmet günbay yildiz benim okudugum ilk romanin yazariydi yanik bugdaylari okuyunca bütün diger romanlarinida okudum gercekten sitem de cok güzeldi

      Sil
  6. hayırlı olsun kitaplarınız bir solukta okursunuz inşallah:) benimde alıp okumadığım bir sürü kitabım var elim gitmiyor bir türlü ne zaman geri gelir okuma aşkım bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkür ederim güzel yorumun icin. Her insanda vardir bu bir dönemi oluyor mutlaka kitap okuma moduna giriyor bende bu ara bu moddayim :)

      Sil
  7. Kitap okumak hayatımdaki en büyük keyiflerden biri. Zira yoğunluktan bu aralar okuyamıyorum. Sanırım 5 tane kitabım birikti. Hediyeleri vs düşününce... En yakın zamanda okumaya tekrar başlamalıyım. :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkür ederim güzel yorumun icin :) benimde var bunlardan haric daha okunmayi bekleyen kitaplarim bende artik baslamaliyim diyerek harekete gectim :)

      Sil
  8. hepsi de çok güzel. iyi okumalar

    YanıtlaSil
  9. Nar ağacını çok merak ediyorum.Okuduktan sonra düşüncelerini paylaşırsan çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canim seve seve paylasirim tabiki tesekkür ederim güzel yorumun icin.

      Sil
  10. Bin Muhteşem Güneş'i okurken niye sinir oldunuz merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Belkide kadinlara yapilan zulüm yüzünden, kücücük kizlara yapilan igrenclik yüzünden. Romani özetledim post olarak gelecek eger okursaniz memnun olurum ozaman bana hak vereceksiniz.

      Sil
  11. KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANINI BENDE OKUMAK İSTİYORUM. OKUDUĞUNDA İÇERİĞİNİ PAYLAŞIRMISIN..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canim seve seve paylasirim. Tesekkür ederim güzel yorumun icin.

      Sil
  12. Bin Muhteşem Güneş'i de Uçurtma Avcıs'nı da boğazımda yumrularla okumuştum, insanın isyan edesi geliyor haklısın, keyifli okumalar dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ucurtma avcisini okumadim daha onuda okuycam insallah. Bin muhtesem günes yeterince üzücüydü :(

      Sil
  13. Debbie Macamber'in bir kaç kitaplarini okudum,fakat pahali olmasina rahmen bana çok siradan geldi,haz alamadim, bir amerikan filmi seyreder gibi bir sey. ama nar agacini okumayi çok isterim,Nazan bekiroglu'nun yazi tipini seviyorum, onu severek okuyorum.Size iyi okumalar o halde:)kolay gelsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ettigim icin okumak istiyorum Debbie Macamberi canim bakalim nasilmis :) Cok tesekkür ederim güzel yorumun icin.

      Sil
  14. küçük mucizeler kitabını okurken ağlayacaksınız...çok güzel bir kitap,kadınlar arası dostluk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet merak ediyorum bende cok övülüyor cünkü cok merak ettim bir an önce okumak istiyorum :) ama daha biteremedigim bir kitabim var onu bitirmek istiyorum önce.

      Sil
  15. kesınlıkle KUCUK MUCIZELER DUKKANINI OKUMALISIN BEN SERININ IKINCI KITABI OLAN BIR YUMAK MUTLULUK U OKUYORUM SU AN AYRICA DOSTLUK EKMEGINI DE MUTLAKA OKUMANI TAVSIYE EDERIM...

    YanıtlaSil
  16. Nazan bekiroğlu nar ağacı harika okuduktan sonra "bitmeseydi niye bitti ki " diyeceğiniz türden bir kitap..Ahmet günbay yıldızın bir sürü kitabını okudum ama artık sıkıldım onun için uzun zamandır almıyorum. Küçük mucizeler dükkanı güzeldi severek okumuştum ama ikincisinde biraz sıkıldım aynı tarzdı.. Ayrıca Mart menekşelerini tavsiye ederim :)
    hayırlı geceler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...