1 Temmuz 2013 Pazartesi

iNSTAGRAM WEB SAYFAM´DA COK iLGi GÖREN KIZARTMA BÖREKLERiM



Tarifini bir cok instagram arkadasim istemisti ben ancak simdi verebiliyorum tarifini... Bu tarif tamamiyle bana ait, ic malzeme olarak siz istediginizi kullanabilirsiniz tabi. Bu tarifimi biraz pacanga böreginden esinlendim ama ben salam, sucuk ve pastirma sevmedigim icin kullanmiyorum malzemelerde isteyen kullanabilir tabi... Hemen tarife geciyorum...



Malzemeler
  1. Bir Paket Sigara Böregi Yufkasi
  2. Bir Kase Rendelenmis Kasar Peyniri
  3. Bir Kase Haslanmis Dogranmis Mantar ( Hazir Kavanoz)
  4. Bir Kase Hazir Garnitür / Havuc ve Bezelye Karisimi
  5. Maydanoz
  6. Tuz
  7. Karabiber
  8. Kirmizi Pul Biber  

Kizartmak icin

Bir Su Bardagi Sivi Yag






 Hazirlanisi

  • Bir büyük kasenin icerisine rendeledigimiz kasarlari alalim.
  • Haslanmis ve kücük kücük dogranmis mantarlarimizida ekleyelim.
  • Havuc ve bezelye karisimi garnitürümüzüde ekleyelim.
  • Üc dört dal manydanozu ince ince kiyalim ve ekleyelim.
  • Tuz, karabiber, kirmizi pul biberide ekleyip bütün malzemeleri harmanlayalim.
  • Hazir yufkamizin genis tarafina kasik yardimiyla malzemelerden koyup sigara böregi gibi yan taraflari ice katlayarak güzel bir sekilde saralarim ucunu suya batirarak yapistiralim. Burada dikkat edilmesi gereken malzemelerimizi biraz fazla koyalim yufkaya sigara böregi kadar az degil.
  • Dilerseniz bütün yufkalari sardiktan sonra buzdolabinda iki saat bekletebilirsiniz, ben bekletmiyorum.




  • Bazi hanimlar kizgin yagda kizartir, ben bunu yapmiyorum ilk önce yagi kizdirip altini kisiyorum ve yavas yavas börekleri ekleyerek sürekli cevirerek kizartiyorum. Bu sekilde daha güzel kizariyor bence. 
  • Böreklerimizi kizarttiktan sonra servis yapabiliriz.




  • Afiyet olsun....... :)


Sevgiyle Kalin



5 yorum:

  1. Ay canim cektiiiii. Denesem mi ki ne :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eger canin cektiyse yap canim :) gercekten güzel bir tarif.

      Sil
  2. çok lezzetli gözüküyor ellerine sağlık:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Börek seven biri olarak söylüyorum,çok güzel görünüyor,tadı da güzeldir eminim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...