29 Mayıs 2017 Pazartesi

FESLEGEN PESTO


Efendim yeni bir yazi serisine gecmek istiyorum. Saglikli Mutfak adi altinda. Bakalim bizim saglikli mutfakta neler neler varmis, neler aliyorum, neler kullaniyorum onlari paylasmak istiyorum belki fikir olur hanimlar icinde.

Genelde mutfakta bulundurmaya calistigim seylerden bir tanesi Feslegenli Pesto. Aslinda ben ev yapimi tarifinide biliyorum insaallah nasip olursa tarifini kisa zamanda paylasicam sizinlede.

Bazen feslegen bulmasi acikcasi Almanyada biraz zor o yüzden hazir aliyorum bazi zamanlar. Biz ailecek seviyoruz feslegen pestoyu üstelik cokta saglikli. Ben tost yaparken yada kahvaltida yada pogaca yaptigim zamanlar kullaniyorum. Simdiye kadar makarnayla hic denemedim ama denemekte istiyorum mutlaka.

Eger daha feslegen pesto denemediyseniz mutlaka deneyin firsat buldugunuzda tadina bayilacaksiniz...




2 yorum:

  1. Ya ben bayılıyorum Pestoya :) makarnayla efsane oluyor. Ev yapımı olan tarifini de bekliyorum sabırsızlıkla ;)

    YanıtlaSil
  2. Neslicim geri dönmüş ne de iyi etmişsin çok mutlu oldum yayınlara baktım hepsi taze ne de guzel💕
    Fesleğen çok severim ellerine sağlık tadı güzeldir onun her yerde..
    bu benim yeni bloğum dur Değmesin Yağlı Boya sizlere ömür💕

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...