27 Ekim 2011 Perşembe

TIRAMiSU SEVENLERE GELSiN :)

Sizlere benden orjinal bir Tiramisu tarifi :) ama gercekten orjinal :) Cup Tiramisu yaptim size :) Tabi siz istediginiz gibi yapabilirsiniz, isterseniz kare bir borcamda´da yapabilirsiniz.

Hemen baslayalimmi Tarife :)

Size simdi iki degisik tiramisu krema tarifi vermek istiyorum, birincisi benim gibi cig yumurtadan yapilan kremayi sevmeyenler icin. Ama cig yumurtadan yapilan tarif orjinal tarifidir tiramisunun, ama kesinlikle cig yumurta yemesinden hoslanmadigim icin, kremayi pisirerek yapiyorum, genelde tiramisu yaparken.

Iste size bol fotografli bir tarif :)


MALZEMELERiMiZ


  • 6 Parca Kedi Dili Bisküvi
  • 1 Paket Mascarpone
  • 1,5 Su Bardagi Süt
  • 1 Cay Bardagi Toz Seker
  • Yarim Cay Bardagi Un
  • 2 Tane Yumurta Sarisi
  • 1 Yemek Kasigi Nescafe
  • 1 Su Bardagi Kaynar Su
  • Kakao
YAPILISI


  • Kisik ateste sütü bir tencereye alarak icine 1,5 su bardagi sütü, 1 cay bardagi toz sekeri, yarim cay bardagi unu ve 2 tane yumurta sarilarini ekleyip krema kivamina gelinceye kadar sürekli karistirarak pisirin.




  • Kremamiz hazir olunca sogumasini beklemenize gerek yok icine 1 Paket Mascarpone peynirini ilave edin ve iyice özlesinceye kadar cirpin.






  • Kedi dili Bisküvileri kücük kücük parcalara ayirarak Cup´lara alin.



  • Sonrasinda parcalara ayirdigimiz ve cup´lara aldigimiz kedi dili bisküvilerin üzerine hazirladiginiz Nescafe ile islatin.
  • Sonra hazirladiginiz kremadan bir iki yemek kasigi kadar üzerine ekleyin.


  • Onun üzerinede yine parcalara ayirdigimiz kedidili bisküvilerden ekleyerek üzerlerini Nescafeyle tekrar islatin.


    •  En son olarak onun üzerlerinede yine krema ekledikten sonra kakao ekeleyin.



    • Ve mutlu son :) Afiyet olsun ...



    ORJiNAL TiRAMiSU KREMA TARiFi :)








     
    Malzemeler 
    • 4 Tane Yumurta
    • 2 Paket Mascarpone 
    • 100 gram Toz Seker


     Yapilisi
    • 4 Yumurtanin sarisini beyaz akindan ayirin. 
    • 100 gram sekerle birlikte yumurta akini beyaz köpük kivamina gelene kadar cirpin.
    • 2 Paket Mascarpone peynirini ekleyin ve yumurta sarilarini baska bir kasede iyice cirpin.
    • Son olarak bu iki hazirladiginiz karisimi birbirleriyle bulusturup biraz daha cirpin.
    • ister benim gibi cup´ta yada istediginiz gibi tiramisunuzu hazirlayabilirsiniz.
    • Afiyet Olsun...





      Sevgiyle Kalin...


      38 yorum:

      1. cooook severim tiramisu, ama kahve sevmedigim icin kakao´la yaparim, ellerine saglik canim cok nefis gözüküyor! : )

        YanıtlaSil
      2. Her iki tarifinizide okudum, yapilislarina baktim. Açikçasi ben daha önce hiç denemedim ama çok severim. Zaten bir tatli delisiyim :)

        Çok begendim, o kadar da ayrintili anlatmissinizki, denemek istiyorum. Ellerinize saglik nefisler...

        YanıtlaSil
      3. off cok pis canim cekti ya, cok leziz görünüyolar ellerine saglik..tiramisu tarifi aradigimda nerden bakicagimi biliyorum artik ;)

        YanıtlaSil
      4. bayılırım tiramisuya.kahveli herşeye .ellerine sağlık canım.

        YanıtlaSil
      5. Bayılırım tiramisuya,yapayım bari,sevgiler:)

        YanıtlaSil
      6. ben çok seviyorummmmmmmm ama yemesini yapmasını değil, bana da yapsana :P

        YanıtlaSil
      7. beeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnn geldim işteee çok severim..hani bana hani banaaaa:)
        canım enfes gorunuyo ellerıne saglık olsun..ilk fırsatta denicem..

        YanıtlaSil
      8. ayy nasılda canım istedi şimdi.harika görünüyor canım.ellerine sağlık.hayırlı cumalar.

        YanıtlaSil
      9. Fotoğrafların harika görünüyor.
        Bende tiramusu sevenlerdenim.
        Ama ben en çok fotoğraflamana hayran kaldım.
        Eline emeğine sağlık, afiyet olsun.

        YanıtlaSil
      10. Nefis olmuş.Tiramisuya bayılırım harika görünüyor. Ellerinize sağlık, çok da güzel hazırlamışsınız Yazınız da fotoğraflar da nefis.

        YanıtlaSil
      11. bayılırım :) Ellerine sağlık canım gerçekten harika bir tatlı ve sende süper yapmışsın.

        YanıtlaSil
      12. şimdi olsa da yesek dedirttin yani:))çok güzel görünüyor ellerine sağlık..

        YanıtlaSil
      13. çok severim tramisu :) ama yapamıorum kikii eşimle evlenmeden önce ilk yemeğe cıktığımızda tiramisu yemiştim :) boğazıma kacmıstı tozu :P kolay tramisu tarifi süper ellerine saglık canım afiyet olsun♥

        YanıtlaSil
      14. ellerine sağlık, nefis görünüyor gerçekten.

        YanıtlaSil
      15. çok güzel bir görüntü olmuş tarifler için teşekkürler ellerinize sağlık yakın zamanda denenecekler listeme aldım

        YanıtlaSil
      16. aaa herkes görmüş bana kalmadı mı yani:(( banane ya bende isterim öyle cnm çekti ki:((
        neslihancım özenmene hayran kaldım bliyomusun fotograf çekimleri öyle güzel olmuş ki kıskandım seni:D:D:D her iki tarifinde harika eline saglık cnm bnm öpt

        YanıtlaSil
      17. ama bana tramisu demeee çokkk seviyorum şimdi kim yapacak canım çekti benim

        YanıtlaSil
      18. canım nefis görünüyor eline sağlık. ayrıca blogun tasarımına bayıldım çok güzel olmmuş. bir de çektiğin fotoğraflar harika hangi foto mak. ile çekiyorsun ?

        YanıtlaSil
      19. ben hazır kekle yapıyorum süper oluyo sizinkide porsiyonluk çok şık duruyor eminm tadıda güzeldir ellerinize sağlık...

        YanıtlaSil
      20. Ellerine sağlık canım, ne de güzel anlatmışsın, hemen şıp diye yapabileceğimi sandım anlatımınla :)
        Tek kişilik posiyonlarda yapılanlarını da pasta tabanı kullanarak yapılanını da severim ben.

        YanıtlaSil
      21. canım ben bı hata gormedım çok guzel olmuş ellerıne sağlık

        YanıtlaSil
      22. Ben de bayramda farklılık olsun diye 2 tepsi yapmıştım :)) Laf aramızda bayılırım kendilerine..<3
        Blogunda tiramisu tadında :)) hemen atladım tabii :)
        ♣This is ★ My βℒog♣

        YanıtlaSil
      23. bu fotoğraflar insanı yerinden kaldırıp tiramisu yaptırır diyorum!

        YanıtlaSil
      24. harika görünüyorlar . brn de çok sık tiramisu yaparım ama cup fikrini en kısa zamanda deneyeceğim sevgiyle kal

        YanıtlaSil
      25. kesinlikle mascarpone siz bir tiramisu düsünemiyorum.Frischkäse (krempeynir) ile cakma tiramisu tarifleride var denedim güzeller ama kedidili ile mascarpone bir baska yani asla baska krema kullanmayin derim.Yok böyle bir tat.Hatta mascarpone sabah kahvaltilarinda krema yarine kullanildiginda da cok güzel oluyor mesela pekmez ile :)

        YanıtlaSil
      26. Kesinlikle bencede, bende yapiyorum aynisini bazen pekmeze bayilirim ben :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Nesliname, sanirim sen Almanyada yasiyorsun telefondan girdigim icin cook kurcalayamiyorum blogunu.Merak ettigim bir komu var, MASCARPONE ve SCHMAND Turkiyede kolaylikla bulunuyormu ?? Bu konud bir bilgin varsa cok memnun olurum zira arastirmalarima gore bunlari Turkiyede bulmak zor hatta imkansiz :((

          Sil
        2. Evet canim ben almanyada yasiyorum. Ama bildigim kadariyla Mascarpon türkiyenin her yerinde bulunamiyor sadece büyük sehirlerde mesela istanbul izmir gibi yerlerde bulunabiliyormus. Schmand bildigimiz süzme yogurt canim ben öyle biliyorum Almanlar süzme yogurta schmand diyorlar ben öyle biliyorum belkide yaniliyorumdur. Ama schmand adi altinda Türkiyede sanirim bulmasi biraz zor olur.

          Sil
      27. ayy hangi birine yorum yapacağımı şaşırdım,heppsii güzel ve takipteyim seni:)) benimde yenice bir blogum var,izlemen için :))http://mildaylahayat.blogspot.com/ hani bende ne kadar izleyiciye ulaşırım diye :)
        sevgilerr..

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Hehehe hemen geldim :))) merakin gitsin diye seninde :)

          Sil
      28. Evet bende aynen oyle dusunmustum :( ay bu pasta icin
        Burdan oraya mascarpone schmand mi goturecegim :)))
        Rabbim beterlerinden korusun ama daha kim bilir
        Ne luzumsuzluklar bulacak beni yeni sehirde yeni ulkede :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Yani yani bide hava alaninda acip bakiyorlarmis kameralar falan haha galileo ya cikiyomusun haha :) bakin türkler ne götürüyor :) Canim hayirdir nereye tasiniyorsun ?

          Sil
      29. Sorma tam bi rezillik olacak :)) ama almanyadan gidiyor ya
        Ses cikartmaz almanlar :)
        Turkiyedekiler de alismistir..Napiym yani onlarda
        Getirsin cokmu zor :)
        Nasipse bu yaz sonu evlenip Konya ya yerlesmem
        gerekicek..Kardesin kardesine ettigi dua cok makbuldur,en kisa surede kabul olandir: nefsi icin dua etmediginden; dualarini eksik etme insallah :(

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Hayirli ugurlu olsun canim belki biraz zor olur senin icin ama Eger almanyada dogup büyüyüne birisi isen ama insallah alisirsin oranin sartlarina en güzel sekilde. Dualarim seninle canim. Allah mutlu mesut etsin seni canim.

          Sil
      30. Amiiinnn ecmain insallah.Turkiyede dogdum 10 yasinda geldim
        Almanyaya, simdi 24 ile dus yine yollara :)
        Nasip..Rabbim hayirlisini nasip etsin insallah..

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Amin canim insallah insallah blogu birakmassin heralde tasininca :) devam et :)

          Sil
      31. Blogu onun icinde actim denilebilir :) burdaki canlar bana cok iyi gelecek insallah.Simdiden altyapi calismalari baslasin dedim :))

        YanıtlaSil

      Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...