18 Ekim 2011 Salı

GLOSSYBOX




Glossybox istedigim bir seydi aslinda. Türkcede GÜZELLiK TREND KUTUSU diyebiliriz bir bakima. Glossybox pahali markalardan olusan ürünleri evinize gönderiyor, ama tabi orjinal büyüklükte degil, normal büyüklükte. Ama bazen orjinal boyundada gelebiliyor. Aslina bakarsaniz ben normal boylar daha cok hosuma gidiyor, Parfüm siseleri mesela kücük boylarini cok hosuma gidiyor.

Icinde en yeni cikan kosmetik ürünleri, maskara, ruj, oje, parfüm, cilt bakim setleri, tirnak bakim setleri gibi. Her ay gelen her yeni Glossybox´ta 5 tane kaliteli ürün var. En yeni cikan güzellik trendlerini kacirmiyorsunuz bu sekilde.



Ben sahsen bayiliyordum böyle seylere Douglas´tan alirdim hep. Aslinda Douglastada böyle bir olay var  
Douglas-Box-of-Beauty. Ama Douglas´ta malesef tükenmis simdilik.





Arastirdim en kaliteli ürünleri Glossybox gönderiyor. Ayda sadece 10 euro ödüyorsunuz ve en kaliteli ve pahali yeni güzellik trendleri evinize geliyor. Icindeki ürünler ama 10 Euro´nun üzerinde fiyat, ben baktim bir kacina hepside 60 yada 70 Euro degerinde. Begendiginiz ürünleride ayrica isterseniz siparis verebiliyorsunuz.

Glossybox Türkiye icin gecerli degil sanirsam. Ama Türkiyedede varmis böyle bir olay.

Dedim ya bayilirim böyle kücük tatli sevimli seylere, tabi sevdigim bir seyi kacirmak istemem üye oldum ve ilk Glossybox´um kasimda gelecek, paylasirim sizinle...





Eger hangi Markalari gönderiyor diyorsaniz buradan bakabilirsiniz...



Almanyada bulunan blogger arkadaslarim sizde Abone olmak isterseniz burdan







6 yorum:

  1. harika bir uygulama. Turkiyedeki de kaliteliyse basvurmayi dusunuyorum. Cupcake tadinda kal!

    YanıtlaSil
  2. güzelmiş;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. GlossyBox Turkiye'ye geliyor !

    www.glossybox.com.tr

    Yelda

    YanıtlaSil
  4. GlossyBox Türkiye'ye geliyor :

    http://www.glossybox.com.tr/

    Yelda

    YanıtlaSil
  5. Nesliname'cim, çok güzel şeylermiş ya, güle güle kullan. Biz de Vanilya Club kutularımızı bekliyoruz, bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Ben Fransa'da ysiyorm banada gelirmi acaba canim?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...