9 Temmuz 2016 Cumartesi

LiMON SULU DONDURMA - LiMON SUYU VE LiMONLU DONDURMA


Kiz kardesim beni bir cafeye davet etmisti. Benim Limonlu herseyi cok sevdigimi bildigi icin daha önce tatmis oldugu bir icecek ismarladi. Gercekten cok güzeldi. Hatta Türkiyeye gittigimde bütün gittigim cafe tarzi mekanlara sormustum ama yoktu :(

Ayrica evdede kendiniz kolayca hazirlaya bileceginiz bir icecek fikir olsun diye paylasiyorum...


Gerekli Malzemeler

  • Bir bardak cikacak kadar limonun suyu ( Taze limon suyu olmasi sart )
  • Bir dondurma kasigi limonlu dondurma


Hazirlanisi

  • Limonlarin suyunu cikarip servis bardagina aliyoruz ve üzerine limonlu dondurmayi ekleyip biraz dondurma icinde eridikten sonra afiyetle iciyoruz :) 


Ben bu tadi cok sevdim tavsiye ediyorum....





Sevgiyle Kalin...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...