9 Temmuz 2016 Cumartesi

RAMAZAN BAYRAMINA ÖZEL SEKERLEMELERDEN CAMi ETKiNLiGi


Kizlarimin okulundaki gurubu Ramazan bayramina özel sekerlemelerden Cami yapmislar. Ben cok sevdim gercekten süper bir fikir olmus.

Bu arada gecmis Ramazan bayraminizi kutlarim. Biraz gec oldu ama kusura bakmayin...

Fotograflamadim ama bende kizlarimin okuldaki gurubuna bayram etkinliklerinden dolayi kücük hediyeler hazirlamistim bayrama özel. Ögretmenlerinin cok hosuna gitmisti süpriz oldu. Cocuklar cok sevinmis üstelik kizlarima tesekkür etmisler benim icin. Onlarinda cok hosuna gitmis tesekkür almak cok mutlu olmuslar. Ayrica bende cok mutlu olmustum. Cocuklari sevindirmek ayri bir güzel.... insaallah Allahtan bir sey olmassa Kurban Bayrami icinde kücük kurabiyeler hazirlamayi düsünüyorum süpriz. Insaallah paylasirim....

Iste o Seker Cami :)



Sevgiyle Kalin....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...