9 Temmuz 2016 Cumartesi

KIZLARIMDAN RESiMLER


Nedense özelliklede  kücük cocuklarin cizdikleri resimleri o kadar cok seviyorumki anlatamam. Gercekten laf olsun diye söylemiyorum bayiliyorum yaptiklari resimlere. Kendimi cizdikleri resimlerin icinde hayal ediyorum o kadar saf ve icten samimi güzel kendi dünyalarini yansitan resimler yapiyorlarki cok seviyorum.

En cok istedigim benim kizlariminda cok güzel resimler cizmeleriydi. Büyük kizimin gercekten kabiliyeti var. Ama kücük kizim daha minnak oldugu icin kendince tatli tatli seyler ciziyor :)

Bende hem cok sevdigim icin ileride kendilerinede banada güzel bir ani olsun diye burayi okurken mutlu olsunlar diye cizdikleri resimleri paylasmak istiyorum zaten daha öncesindende paylasmistim sulu boya resimleri vede daha bir kac tane.


Neyse sözü fazla uzatmadan iste kizlarimin yaptigi cok ama cok tatli resimler...



Haticeden... Karlar kralicesi Elsa :)


 Haticeden... Annesini yapmis :)


 Haticeden... Cok korkunc bir resim cok korkmustum :)


 Haticeden... Bizim cekirdek Aile :)


 Haticeden... Bu Haticenin Annesi yani ben :)


 Haticeden... Yine bizim Aile :)


 Haticeden... Prenses taci :)


 Haticeden... Yine biz :)


 Haticeden... Gökkusaginin üzerinde yildizlar var :)


 Haticeden... Cok güzel cicekler :)



Kübradan... Annesine kalpler yapti :)





Kübradan... Hmmmmmmm :)


 Kübradan.... Annesine yapilmis kalpler :)



Simdilik bu kadar insaallah devami gelecek...


Sevgiyle Kalin....




2 yorum:

  1. Kübra'nın kalplerne, Hatice'nin yıldızlı gökkuşağına bayıldım. Tebrik ediyorum onları :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ya benim haticemde büyüsede annesine resimler çizse çok kıskandım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...