26 Şubat 2017 Pazar

ALNATURA ÜRÜNLERi ALISVERiSiM


Alnatura markasini cok seviyorum organik ve dogal. Bir cok degisik ürünlerini bulabilirsiniz. Ben en cok bitki caylarini ve kitir ekmeklerini seviyorum. Almanyada cok nadir yerlerde Alnatura marketi var her yerde bulamazsiniz fakat Budnikowski marketlerindede bulabilirsiniz. Saniyorum artik Türkiyede büyük alisveris merzkezlerinin icindede Budnikowski marketleri var denemek isterseniz rahatca bulabilirsiniz.

Alnatura kitir ekmekleri katkisiz tam bugday unu ve mayasiz, özellikle diyet yapan hanimlara öneriyorum. Ben diyet yapmiyorum ama kahvaltilarda kitir ekmekler cok hosuma gittigi icin aliyorum.




Bitki cayini cok tükettigim icin  arastirma yapmistim en sagliklisi olarak Alnatura markasi gözüküyor simdilik bilmiyorum insaallah öyledir artik hic bir seyin dogali kalmadigi icin insan korkarak aliyor genelde.



Severek tükettigim bitki caylarinida baska bir yayinimda konu olarak paylasmak istiyorum en kisa zamanda eklemeyi düsünüyorum.

Simdilik sevgiyle kalin..........


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...