25 Şubat 2017 Cumartesi

BOL KÖPÜKLÜ TÜRK KAHVESi NASIL YAPILIR ?



Belki Türk kahvesinin yapmasinda ne var diyeceksiniz ama öyle degil gercekten. Ben eskiden o kadar cok sevmezdim Türk kahvesini ama simdi cok seviyorum. Ve gercekten bol köpüklü Türk kahvesi yapmak aslinda o kadarda kolay degil...

Eminim herkesin kendine göre bir tarifi vardir. Bende kendi tarifimi paylasayim dedim. Bol köpüklü vede lezzetli Türk kahvesi yapmak icin tabiki Türk kahvesinin herzaman hazir kutulardakilerden degilde cekilen kavrulmus Türk kahvesini ve herzaman taze olanini tercih edin. Ne kadar taze olursa kokusu vede tadi o kadar güzel olacaktir. E tabi ayni zamandada bol köpügü olacak. Bayat Türk kahvesi kullanirsaniz tadi kötü olacaktir. Ayrica Türk kahvesini pisirmek icin mutlaka kahve cezvesi tercih edin en güzel sonucu elde etmek icin...




Bol köpüklü Türk kahvesi nasil yapilir ?

iki kisilik vede orta sekerli Türk kahvesi pisirmek icin. ( Kisiye göre miktari arttirabilirsiniz )

Cezveye iki Türk kahvesi fincani soguk su, bir tane küp seker ve iki seker kasigi Türk kahvesi ekleyip iyice karistiriyoruz ocaga almadan.
Ocaga aldiktan sonra asla bir daha karistirmiyoruz. Ve tasmaya baslayinca cezveyle üzerindeki köpügü fincanlara paylastiriyoruz isterseniz kasik yardimiyla alabilirsiniz ama ben kasik kullanmiyorum direk cezveyle aktariyorum. Daha sonra köpügünü fincanlara paylastirdiktan sonra yine ocaga alip bir tasim yine kaynatiyoruz ve kahveyi fincanlara paylastiriyor ve afiyetle iciyorsunuz :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...