19 Şubat 2017 Pazar

COCUK KiTAPLARI ALISVERiSi


Benim heralde en cok severek aldigim seylerden biride cocuklar icin masal kitaplari, boyama kitaplari vede boya kalemleri almak. Kizlarimda bana cekmis olacakki onlarinda cok hosuna gidiyor. Gerci hangi cocugun hosuna gitmezki ?

Gecen günlerin birinde kizlarimla beraber kitap alisverisi yaptik. Masal ve boyama kitaplari aldik...




Böyle bir kazi ve karalama adinda bir kitap begendik cok degisik. Özel kalemi sayesinde resimleri kaziyorsunuz ve altindan degisik renkler cikiyor. Cocuklar icin degisik bir eglence olabilir...









Kizlar icin masal kitabi aldim ama dogrusu o kadar hosuma gitmedi pek cekici bir masal kitabi degil.



Buda boyama kitabimiz :) Kücük kizim bunu secti ama daha sonra ablasinin kazi karalama kitabindan istiyorum diye aglayinca  mecburen onada gidip aldim :)




1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...